piątek, 24 stycznia 2014

Pielęgnacja moich włosów.

Witajcie. Dzisiaj pokażę wam moje włosy i ich pielęgnację. Są one długie,falowane,przesuszone,pozbawione blasku. Tak wiem muszę obciąć włosy,ale zrobię to dopiero w maju.
Jeśli chodzi o mnie to jestem strasznym leniuszkiem. Czasami przychodzą takie chwile gdy myję włosy tylko szamponem z odżywką. Pokażę wam kosmetyki,których używam do pielęgnacji. Z niektórych jestem zadowolona z innych nie.Moje włosy są ciemniejsze,natomiast w słońcu mają taki kolor jak powyżej.
Na  co dzień chodzę w związanych włosach,rzadko kiedy w rozpuszczonych.
Gdy będą w lepszej kondycji,na pewno będę chodziła w nie związanych.







KOSMETYKI
















 Look Expert Intesive repair
Regenerujący szampon do włosów suchych i zniszczonych. Skusiłam się opakowaniem z pompką i tym,że jest duży (900ml) .
Ciężko się pieni przez co źle się nim myje.
Chcę go wykończyć i będę mieć opakowanie,żeby przelać sobie lepsze szampony. Kosztował 9.90zł.
 Joanna Naturia szampon z odżywką
do włosów przetłuszczających się.
Kupiłam ten szampon,gdy mam bardziej leniwe dni lub bardzo się śpieszę i nie mam czasu użyć odżywki. Ma intensywny zapach (podobny do odświeżacza powietrza) można się tym zrazić,ale mi to nie przeszkadza.
Włosy wcale nie są po nim takie złe i też jest to większe opakowanie .Kosztował 5.90 zł.

L`Oreal, Elseve Total Repair Extreme

Szampon rekonstruujący do włosów bardzo zniszczonych z tendencją do rozdwajanie końcówek. Kupiłam go w biedronce gdy była promocja na wszystkie szampony i stwierdziłam,że się przyda. Jest moim ulubieńcem. Pięknie pachnie,pieni się i miło się go używa. Już mi się kończy i tym razem kupię go razem z odżywką. Włosy są miękkie wyglądają na mniej zniszczone,nawet gdy użyję go bez odżywki. W regularnej cenie kosztuje ok.15zł. Ja zapłaciłam niecałe 9 zł.
Na pewno do niego powrócę i polecam :)
 Garnier Ultra Doux Sekrety prowansji
odżywka do włosów z tendencją do przesuszania. Lubię tą odżywkę, ogólnie wszystkie odżywki z Garniera są według mnie ok. Ta pięknie pachnie,włosy są po niej miękkie i miłe w dotyku. Kupiłam ją na promocji za ok.5 zł.
Syoss Repair therapy 2-minutes intensive mask 
Maska do włosów suchych i zniszczonych. Lubię tą maskę,mam ją już dość długo. Staram się używać jej co najmniej raz w tygodniu. Nakładam ją na więcej niż 2 minuty i zakładam czepek. Włosy są miękkie i mają więcej blasku w sobie. Kupiłam ją za 10 zł.
 Diplona proffesional
odżywka regenerująca. Kupiłam ją ze względu na ekonomiczne opakowanie i pompkę. Łatwiej mi się używa produktów z pompką. Zapach ma dziwny,nie każdemu może się spodobać. Ale ważne jest działanie. Odżywia moje włosy,sprawia że są miękkie i lepiej się je rozczesuje.


























To tyle z mojej pielęgnacji. Jeszcze mogę dodać,że prostuję włosy bardzo rzadko.
Na jakiejś większe wyjścia ,imprezy etc.
Od pół roku nie suszę włosów suszarką. Myję na noc i kładę się z nimi spać.
Jedni mówią,że niszczy to włosy,ale ja uważam,że bardziej włosy niszczą się po suszarce.
  Od tego roku chcę bardziej przyłożyć się do pielęgnacji moich włosów. Muszę zaopatrzyć się w olejek      arganowy,który na prawdę sprawia,że włosy są w lepszej kondycji.
 W tamtym roku byłam na zabiegu keratynowym. Moje włosy były  cudownym stanie nawet po wysuszeniu  suszarką. I uwaga były proste jak drut :) niestety przy kolejnym myciu znów moje włosy się skręciły i to w  taki sposób jak na zdjęciu wyżej. Nie podoba mi się ten skręt,ale nie będę ich prostować ponieważ,chcę  zadbać o to by były,ładne,zdrowie i lśniące.

Sandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz