sobota, 1 marca 2014

♥ day&night makeup ♥

chyba każda dziewczyna ma w miesiącu taki dzień, kiedy chciałaby zrobić sobie mały reset i zająć się tylko sobą, nie martwić się o nich, oglądać filmy i objadać się ulubionymi lodami. ja akurat należę to tego grona szczęściar, które mają cały weekend wolny, więc postanowiłam zmalować dla was makijaż, o który mnie prosiłyście. myślę, że nadaję się zarówno na dzień, jeśli nie użyjemy sztucznych rzęs, oraz na jakieś wieczorne wyjście, kiedy na usta nałożymy szminkę np. w kolorze czerwonym. ja postanowiłam na wersję dzienną, ponieważ i wiele lepiej się w niej czuję :) do wykonania makijażu użyłam dwóch paletek Sleek - "Au naturel" oraz "Bad girl".






no to zaczynamy! :)  na całą ruchomą powiekę nakładam cień Cappuccino.



zewnętrzny kącik zaznaczam odcieniem Bark, rozprowadzam go wzdłuż załamania, oraz ponad załamanie. wszystko dokładnie rozcieram.

 aby przyciemnić makijaż i nadać mu odrobinę charakteru w zewnętrznym kąciku dodaję czarny cień i rozcieram jego granice.

łuk brwiowy zaznaczam cieniem Nougat, na wewnętrzny kącik nakładam Innocence. dolną powiekę zaznaczam wcześniej użytym cieniem Bark. robię kreskę eyelinerem i delikatnie rozcieram cieniem Noir.


 przyklejam sztuczne rzęsy. i gotowe :)



 tak makijaż prezentuje się na niebieskiej tęczówce...










... a tak na brązowej :)

 konturuję twarz brązerem, na policzki nakładam róż w jasnym odcieniu, usta tak jak już wspominałam wcześniej możecie zaznaczyć szminką w odważnym kolorze i będzie wyglądało równie pięknie :)



 mam nadzieję, ze makijaż Wam się podoba i skorzystacie z mojego pomysłu! :) do następnego :)

K. :*


3 komentarze:

  1. Pięknie zrobione oko.... Czemu ja tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo ładny makijaż :) mogłabyś w jakimś poście z makijażem pokazać jeszcze jakiego pędzelka używasz do konkretnej czynności ? :)

    OdpowiedzUsuń