środa, 5 lutego 2014

REVLON COLORSTAY-Recenzja

Witajcie. Dzisiaj zrecenzuję podkład,o którym było jeszcze nie dawno głośno. Chyba każdy go zna a mianowicie Revlon Colorstay. Ja mój zakupiłam w Super-Pharm na promocji za 26 zł i to właśnie cena mnie skusiła. Mój jest przeznaczony do cery mieszanej i tłustej. I jest to, o ile się nie mylę nowa formuła tego podkładu. Przeczytajcie co producent oferuje: "Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.Występuje w dużej gamie kolorystycznej. Nowa formuła zapewniająca 24 - godzinną trwałość. "
Skład:Aqua, Cyclomethicone, Trimethylsiloxysilicate, Butylene Glycol, Boron Nitride, Dimethicone, Alcohol Denat., Peg/Ppg-18/18 Dimethicone, Nylon-12, Tribehenin, Isododecane, Polyisobutene, Sodium Chloride, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Bisabolol, Serica, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Malwa Sylvestris Extract, Lilium Candidum Bulb Extract, Lactobacillus/Eriodictyon Californicum Ferment Extract, Cymbidium Grandflorum Flower Extract, Serica, Alumina, Polydimethylsil Oxane/Polymethylsilesquioxane Copolymer, Ethylene Brassylate, Methicone, Trisiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Tetrasodium Edta, Methylparaben, Propylparaben.

[+-]:Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), IronOxides(CI 77491, 77492, 77499).

Cena: 69zł/30ml
Można go dostać właśnie w super-pharm,rossmannie,allegro i  w rożnych  drogeriach internetowych.


Teraz kilka moich słów o tym produkcie. Używam go tylko na większe wyjścia jakieś imprezy etc.Jak dla mnie,na co dzień jest za ciężki. Ma bardzo mocne krycie,dobrze matuje. Utrzymuje się w moim wypadku dosyć dobrze,nigdy nie muszę się poprawiać przetrwa całą imprezę. Niestety,ja czuję,że mam go zaaplikowanego na twarzy i zawsze po jego użyciu,robię peeling twarzy i porządnie nawilżam. Mam go w odcieniu 220 Natural Beige i teraz jest na mnie ciut za ciemny. Ale jak go kupowałam kolory były bardzo przebrane, a że chciałam go wypróbować wzięłam właśnie ten. Opakowanie też pozostawia wiele do życzenia,pompka sprawdziła by się idealnie,ale teraz też jakoś sobie radzę lecz niestety często za dużo mi wypływa produktu z opakowania. Czy jest wydajny to nie umiem odpowiedzieć na to pytanie,bo stosuję go rzadko. Podsumowując według mnie jest to podkład mocny,nie nadający się na co dzień ponieważ może pogorszyć stan naszej cery. Takie są moje odczucia i póki co będę używać go na większe wyjścia.
Jeśli ktoś szuka dobrego krycia,trwałego i matującego podkładu to powinien po niego sięgnąć.Ale warto rozejrzeć się za jakimiś promocjami bo 69zł bym za niego nie dała.

Pozdrawiam, Sandra

1 komentarz:

  1. Używałam jednej i drugiej wersji i u mnie zdecydowanie wygrała do skóry normalnej i suchej. Bardzo miło go wspominam, choć brak pompki to wieli minus - ale jest jakieś serum do włosów z Avonu i pompka od niego pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń