sobota, 4 stycznia 2014

White&glitters

Cześć! Dziś pokażę wam moje pazurki,które chciałam pomalować w ten sposób w sylwestra 3 godziny przed wyjściem. Dobrze, że tego nie zrobiłam bo główna postać-Golden Rose w kolorze białym nr.241okazał się nie najlepszy. Po pierwsze kolor przez butelkę wydaje się intensywniejszy niż w realu. A po drugie schnie bardzo długo,po 2h na jednym paznokciu już się zdarł. Cena to ok. 4zł. Dużo osób zachwalało lakiery z GR a ja się rozczarowałam. Na jeden paznokieć nałożyłam lakier Life z superpharm w kolorze 42. Jest to fioletowy brokat,któremu nie mam nic do zarzucenia. Kosz to ok.6zł. Pod lakier nałożyłam odżywkę. Zawsze tak robię ponieważ mam zniszczone paznokcie. Jeszcze nie znalazłam idealnej. Może wy możecie polecić jakąś dobrą odżywkę?:) to tyle ode mnie. Jak wam się podoba?
      Buziole,Sandra :)

1 komentarz:

  1. też mam ten ''biały'' lakier z GR :/ . ja używałam eveline 8w1, a teraz używam diamond :) lakier utrzymuje się o wiele dłużej i nie odpryskuje, a przy okazji uzdrawia nasze paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń