poniedziałek, 6 stycznia 2014

♥ odrobina zielonego ♥

cześć!
dzisiaj szybki post, bo trzeba się zabrać w końcu za książki, które leżały nietknięte przez całą świąteczną przerwę... :)

 ♥


 ♥






zaczynam makijaż od nałożenia na całą ruchomą powiekę ciemnego brązowego cienia




 rozpoczynam rozcieranie granic, używam do tego najpierw cienia cappuccino, a następnie nougat z paletki Sleek "Au naturel". na ruchomą powiekę nakładam palcem błyszczący się brązowy cień



cieniem noir z tej samej paletki robię kreskę na górnej powiece, mniej więcej na 1/2 jej długości, wyciągam jaskółkę i delikatnie rozcieram granice kreski.







zaczynam zaznaczenie dolnej powieki od nałożenia zielonego, ciemnego cienia w zewnętrznym kąciku, średniego odcienia zieleni na środku powieki, a jasnym odcieniem zaznaczam wewnętrzny kącik. ciemny zielony cień wyciągam wzdłuż wcześniej zrobionej jaskółki.








 tuszuję górne i dolne rzęsy, oraz rozcieram lekko cienie w wewnętrznym kąciku.

właściwie można zakończyć nasz makijaż już w poprzednim kroku, jednak ja doklejam sztuczne rzęsy i ten sam cień, którego użyłam do zaznaczenia wewnętrznego kącika, nakładam na mokro na dolną linię wodną. dodatkowo czarnym cieniem rysuję na górnej powiece w wewnętrznym kąciku cienką czarną kreskę. dzięki temu pasek od rzęs będzie mniej widoczny.

 i na tym koniec naszego makijażu :)
tak prezentuje się z różnymi kolorami tęczówek.


a tak makijaż prezentuje się na całej twarzy :)
policzki zaznaczyłam brązerem, a usta zostawiłam w jasnym odcieniu.


mam nadzieję, że wam się podoba, ściskam mocno, K :*


4 komentarze:

  1. używasz czegoś do włosów czy są po prostu tak kręcone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z natury mam krecone, ale wspomagam je balsamem z nivea do wlosow kreconych :)

      Usuń
  2. Śliczny makijaż, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie pomalowałaś te oczęta ♥
    bardzo ładna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń