czwartek, 10 października 2013

Podstawa mojego makijażu - czyli kilka słów o moich podkładach.

Witajcie. Jednym z moich najbardziej podstawowych kosmetyków jest fluid. 
Nie wyobrażam sobie makijażu bez niego. Ogólnie mój makijaż jest bardzo minimalistyczny, czyli podkład ,bronzer,róż,puder, tusz do rzęs i tyle. Ale to innym razem. 
Wracając do podkładów,długo szukałam jakiegoś idealnego dla mnie i może jeszcze nie znalazłam takiego na prawdę idealnego pod każdym względem,ale mam kilka zbliżonych do ideału. Podkłady,które wam pokażę są w różnych cenach od 10-40 zł . Mam ich kilka bo niektóre są na zimę inne znów na lato a także zależy czy moja cera ma dużo niedoskonałości czy też mniej- bo tak też bywa.







 1. Synergen -podkład antybakteryjny, kolor:02 beige : Tak na prawdę jest to jeden z moich pierwszych podkładów. Kiedyś bardzo go lubiłam dziś nie. Matował moją cerę i utrzymywał się nawet w miarę .
Jego cena to ok. 10 zł i jest dostępny tylko w Rossmannie.



2. Soraya make-up sceniczny idealnie kryjący SPF 10 kolor:02 ciepły beż - Niby ma idealnie kryć, ale ja tak wcale nie uważam. Kryje ale delikatnie, jest bardzo dobry i dopasowuje się do koloru naszej skóry. Kupiłam go ,bo potrzebowałam czegoś ciemniejszego, a ten był akurat w promocji i kosztował 10zł. Lubię go i aktualnie go używam .


3. Miss sporty So matte w kolorze 002 light- Matujący podkład, który matuje na krótko i oczywiście wysusza. Jest delikatny, mało kryjący ale czego się spodziewać po cenie? Kupiłam go ok.10 zł.
I używam go,gdy moja cera jest w dobrej kondycji i potrzebuje delikatnego wyrównania kolorytu.



4.Bell long lasting kolor 01 beige- Jest to podkład o bardzo jasnym kolorze.który używam gdy moja skóra jest  bardzo blada . Strasznie wysusza,ale czego chcieć od podkładu matującego. Krótko się utrzymuje ale nawet go lubię . Kupiłam go w biedronce za jakieś 6 zł.




5.Miss sporty so matte -Jest to starsza wersja tego podkładu z miss sporty,który pokazywałam wyżej -tak mi się wydaje. Jest bardzo lekki, taki lekki krem koloryzujący. Przyda się na lato,albo gdy moja cera będzie w idealnym stanie. Jego cena to ok.10zł.



6. Avon podkład matujący kolor: ivory- Bardzo dobry podkład, ładnie kryje i matuje.Dopasowuje się do koloru skóry nie mam żadnych zastrzeżeń oprócz tego że bardzo wysusza skórę. Zapłaciłam za niego ok. 24 zł.



7.Maybelline Affinitone kolor :18 natural rose - Mój ulubieniec. Aktualnie go stosuję. Jest do wszystkich rodzajów skóry. Ja mam tłustą/mieszaną i go używam i mi nie wysusza cery. Dopasowuje się do koloru skóry i dobrze się go rozprowadza na twarzy. Jest strasznie rzadki,wodnisty ale z czasem da się nauczyć jego aplikowanie. Bardzo go uwielbiam i będę do niego wracać. Kupiłam go na promocji za ok.16zł.



8.Avon magix kolor: ivory-Jest to podkłąd matująco-wygładzający. bardzo go lubię. Jest delikatny,aksamitny dobrze się go rozprowadza. Dobrze kryje i matuje. Jest moim ulubieńcem nr.2 .
Jest to moje już któreś z kolei opakowanie i zawsze będę do niego wracać . Kosztował ok.40zł.


Kolory podkładów :



To by było na tyle. Używałyście,któregoś z tych?Macie swoich ulubieńców ?


 Sandra




3 komentarze:

  1. a moim ulubieńcem jest właśnie biedronkowiec :) nie wysusza, długo się trzyma i nie świece się jak psu **** ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, moglabys zrobić podobny post o make-upie tylko chodzi mi co po kolei nakładasz na twarz i zdjęcia tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, super że podrzucasz mi pomysl. Oczywiscie ze zrobie takiego posta! Buziaki,Sandra ;-)

    OdpowiedzUsuń