poniedziałek, 21 października 2013

perłowo mi.

cześć wszystkim! :)
przychodzę z makijażem, który już pokazywałam na photoblogu.
myślę, że warto wstawić go tutaj i pokazać, jakich cieni użyłam :)




jako pierwszy nałożyłam na całą powiekę ruchomą, oraz nieco nad załamaniem
 cień CONKER z paletki AU NATUREL.





następnie roztarłam go pędzelkiem, nadając taki kształt, jaki chcę.



 kolejno roztarłam granice cieniem NOUGAT z tej samej paletki.





 aby rozświetlić spojrzenie nałożyłam cień GULLIBLE z paletki BAD GIRL na 1/3 powieki,
oraz INNOCENCE w wewnętrznym kąciku.
dodałam także trochę czarnego cienia, aby optycznie zagęścić dolną linię rzęs.






 narysowałam kreskę eyelinerem...




... wytuszowałam rzęsy i gotowe! :)




co myślicie o takim makijażu? :)

K. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz