niedziela, 13 października 2013

jesienną porą.

nie wiem czy jest ktoś, kto tak jak ja nie lubi jesieni, tych krótkich pochmurnych i deszczowych dni...
żeby umilić sobie tą brzydką porę roku wykonałam kolorowy makijaż.


 całą górną powiekę pokryłam jasnym cieniem z paletki Sleek "Au naturel", a w załamaniu nałożyłam brązowy cień:


następnie wzdłuż linii rzęs poprowadziłam białą kreskę, na której potem nakładałam kolorowe cienie:










dodatkową opcją jest zrobienie cienkiej kreski eyelinerem:


następnie na dolną powiekę nałożyłam delikatnie ten sam brązowy cień, którego użyłam w załamaniu, 
oraz dodałam białą kredkę na linie wodną:


a tak się prezentuje gotowy makijaż: 




pędzle których użyłam:



co myślicie o takim makijażu? :)

                                                                                                                buziaki, K. :*


3 komentarze:

  1. mega :) mi nigdy nie wychodzi nakładanie ciemnego cienia w załamaniu powieki i nie ma takiego efektu jaki być powinien :( a jakich pędzli używasz ? może podpowiesz jak rozcierać ten cień w załamaniu albo nie wiem no cokolwiek żeby wyszło ;p będę Cię na rękach nosić :D PS czekam na więcej Twoich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo śliczny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń