środa, 16 października 2013

50 faktów o mnie- żeby lepiej mnie poznać.

 1. Jestem Sandra,mam 18lat i jestem ze śląska.
2.Maluję się od 14 roku życia.
3.Przez to że maluję się od tak dawna mam sporo niedoskonałości na twarzy.
4.Sobota jest to dzień dla mnie. Zawsze wtedy maluję paznokcie,nakładam maseczkę na twarz i robię sobie małe SPA.
5.Jestem uzależniona od fast-foodów i słodyczy. Walczę z tym.
6. Jeszcze 2 lata temu ważyłam 49kg.
7.Dziś ważę ok.52 kg i mierzę 169cm.
8.Jestem strasznie wrażliwa. Wzruszam się często na filmach,albo ze szczęścia(nawet czyjegoś).
Jak płacze ktoś bliski dla mnie to płaczę razem z nim.
9. Nie ma takiego momentu abym miała nie pomalowane paznokcie.
10.Jestem bałaganiarą ale... nienawidzę bałaganu!
11.Jestem leniwa.
12.Uwielbiam wiosnę.
13.Nigdy nie obgryzałam paznokci i nadal tego nie robię
14.Mam długie włosy i brązowe oczy.
15.Kiedyś miałam grzywkę na prosto i była to dla mnie świętość,miałam obsesję na punkcie poprawiania grzywki.
16. Mam brata bliźniaka
17.Rano nigdy nie mam się w co ubrać!
18. h&m i bershka to moje ulubione sklepy.
19.Zawsze chciałam mieć toaletkę i ją mam ale nigdy się przy niej nie maluję.
20.Uwielbiam torebki mogłabym mieć ich miliony.
21.O butach tego powiedzieć nie mogę. Mam tylko tyle ile potrzeba.
22.Gdy będę miała własne mieszkanie zrobię sobie dużą garderobę.
23.Przynajmniej kilka razy w miesiącu kupuję sobie nowy ciuch bądź kosmetyki.
24.Gdy mam gorszy dzień to idę sobie kupić lakier do paznokci na pocieszenie.
25. Nienawidzę gdy ktoś mówi " tu pisze".. jest napisane!
26.w dniu 18 urodzin czułam się okropnie. Miałam okrutnego kaca :(
27.Ciągle chcę zacząć malować oczy cieniami bądź eyelinerem ale nie mogę się przełamać.
28.Od ponad 2 lat przeglądam blogi kosmetyczne i vlogi na YT.
29. Marzę o tym by mieć wspaniałego męża,dzieci,duży dom i wypasiony samochód.
30.Od lutego 2010 roku mam najcudowniejszego chłopaka na ziemi.
31.Nie mam prawa jazdy. 
32.Nigdy nie leciałam samolotem.
33.Tylko raz w życiu byłam nad morzem. Za to w góry jadę kilka razy do roku.
34.Jestem strasznie krzykliwa i szybko się denerwuję.
35.Moje ulubione perfum to Zara "Rose".
36.Uwielbiam pomadki ochronne do ust.
37. Gdy jestem w jakimś supermarkecie to zawsze idę na dział kosmetyczny.
38.Jestem wierna i jak kocham, to całym sercem.
39.Moja rodzina i mój chłopak są dla mnie najważniejsi.
40.Uwielbiam słuchać starych piosenek (np. Bon Jovi- Always)
41.Zawsze rano potrzebuję godzinę na ogarnięcie się przed wyjściem z  domu.
42.Nienawidzę zmywać naczyń !!
43. Uważam że najgorszą rzeczą jaką można zrobić jest pójście spać z niezmytym makijażem.
44.Lubię malować paznokcie.
45.Zawsze brak mi motywacji na cokolwiek.
46. Nie umiem kłamać
47.Za niedługo kończę liceum i nie wiem co dalej.
48. Moim małym marzeniem jest zwiedzenie Londynu i Irlandii.
49. Chciałabym w przyszłości podróżować po świecie z moim chłopakiem.
50. Zawsze chciałam prowadzić bloga kosmetycznego i w końcu się udało.


Sandra

1 komentarz: